maandag 18 juni 2012

Het bezoeken van scholen

Eén van de boeiende dingen van het werk van een ib-er is dat je in contact komt met andere scholen.
De afgelopen weken heb ik twee keer een bezoek gebracht aan Het Kristal in Breda. Dit is een school voor speciaal onderwijs voor kinderen van 6 t/m 13 jaar. algemene informatie Ik heb veel van deze bezoeken geleerd, dingen die ik meeneem voor het onderwijs op onze eigen school.
Op 2 juli ga ik een bezoek brengen aan de Dr.M.Polanoschool in Rotterdam. Daar zie ik erg naar uit. De school is tweetalig. Dat wil zeggen dat zowel het Nederlands als de Nederlandse gebarentaal aangeboden worden aan de leerlingen en dat beide talen als vak op het rooster staan. Auris Dr.M.Polanoschool

4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend interessant allemaal Anita, leuk hoor!

    groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben heel nieuwsgierig naar hoe er onderwijs gegeven wordt op de Dr.M.Polanoschool.

      Groetjes,
      Anita

      Verwijderen
  2. het is zo interessant,Anita!

    groetjes
    Evi

    BeantwoordenVerwijderen