zaterdag 23 juni 2012

Nog één week en dan......vakantie!!!


Nog één week en  dan......vakantie!!!
Maandag: Nog wat laatste toetsen afnemen. Rond 11.00 uur komt er een fotograaf naar school om van mij een foto te nemen. Eind augustus verschijnt er een artikel in het onderwijsblad van de Algemene Onderwijsbond over leerkrachten en twitter. Voor dit artikel hebben ze een interview met mij afgenomen. En bij dat artikel komt een foto!!!
Dinsdag: Mijnheer Ger heeft mij uitgenodigd om met groep 4 mee te gaan naar de kinderboerderij en het speelbos in Breda. Ik heb er heel veel zin in.
Woensdag en donderdag: Musical groep 8. Vandaag hebben we met een grote groep het decor en podium in orde gebracht. Ik heb voor koffie/thee met wat lekkers gezorgd. Het was heel gezellig.
 
En vrijdag nemen we afscheid van elkaar en wensen we iedereen een ontzettend fijne vakantie toe.

2 opmerkingen:

  1. Wat maak je toch een hoop leuke dingen mee Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb daarnet zo'n leuk gesprek gehad met de fotograaf over twitter, klassenweblog, yurls en .......foto's maken.

      Groetjes,
      Anita

      Verwijderen