woensdag 2 mei 2012

Een nieuwe uitdaging!

Maandag 7 mei start ik dan als intern begeleider/remedial teacher van basisschool De Klinkert. Een heel nieuwe taak voor mij. Een nieuwe uitdaging! Bijna 35 jaar heb ik een groep gedaan. De laatste jaren in combinatie met RT-werkzaamheden. De afgelopen weken ben ik al bezig geweest met wat ib-werk maar 7 mei is voor mij de datum waarop ik echt met deze taak start. Ik heb een prachtige kamer gekregen in onze mooie school. De kasten ben ik nog aan het inrichten.

In dit weblog wil ik regelmatig wat schrijven over mijn ervaringen als ib-er/rt-er. De afgelopen jaren had ik een klassenweblog wat veel gelezen werd o.a. door ouders. Zelf vond ik het fijn om erin te schrijven. Vandaar dat ik nu weer met een weblog begin. Fijn voor mezelf omdat ik graag schrijf. Maar misschien soms ook fijn voor de lezers als ik iets nieuws/interessants te vertellen heb.

Ik wens u leesplezier toe en mezelf schrijfplezier. Een nieuwe uitdaging! Wel spannend hoor!

16 opmerkingen:

  1. Fijn als je zo kunt schrijven. Succes met je nieuwe baan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie. Schrijven is voor mij een manier van verwerken van wat je overdag hebt meegemaakt.

      Verwijderen
  2. Succes Anita! Spannend hoor een nieuwe uitdaging! Veel plezier met het inrichten van je kantoor.

    groeten, Karina van der Veen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karina, dank je wel voor je reactie. Ik voel nu inderdaad de spanning toenemen. Morgen ga ik er nog een mooie bos bloemen wegzetten. De uitstraling van zo'n kantoor is ook belangrijk.

      Groetjes, Anita

      Verwijderen
    2. Hoi Anita, heel werkplezier in deze leuke baan. Ik ken het uit eigen ervaring. Mooi om overzicht te krijgen van alle resultaten van de school en boeiend om elk kind te leiden naar een plek waar dit kind het beste past. Een eigen werkplek is dan echt een luxe, dat heeft niet elke ib-er. Geniet ervan!

      Verwijderen
    3. Dank je wel voor je reactie, Hanneke. Fijn om zoiets te horen van iemand die er ervaring mee heeft. Het is voor mij fijn dat ik alle kinderen van de school ken behalve de kleuters. Daarom draai ik nu wat dagen mee met de kleutergroepen.

      Verwijderen
  3. Ben erg benieuwd naar je ervaringen als ib-er, Anita !
    Heel veel succes ermee
    (Ben wel benieuwd of je de klas gaat missen.......)

    Henk van Gils

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie, Henk. Ik weet wel zeker dat ik de klas zal missen. Maar ik hoop als ib-er ook veel met kinderen te kunnen werken. Ik doe het in combinatie met rt-werk. Dat vind ik wel fijn.

      Verwijderen
  4. Spannend joh! Heel veel succes en ik denk dat ze aan jou een hele goede ib'er zullen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie en je compliment. Linda. Het is inderdaad heel spannend!!!

      Verwijderen
  5. Anita, heel veel succes met je nieuwe baan, weet zeker dat je daar ook weer een succes van gaat maken en wat leuk dat je dit ook weer met ons ouders/vrienden in een weblog wilt delen!

    Fijn weekend en tot maandag!

    Groetjes,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je reactie, Rachel. Zo kun je straks in Portugal toch nog op de hoogte blijven van de Klinkert. Ook natuurlijk via de schoolwebsite.
    Fijn weekend, Rachel en tot maandag.

    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel veel succes en plezier Anita.

    tot maandag!

    groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie, Astrid.
      Een fijn weekend en tot maandag.

      Groetjes,
      Anita

      Verwijderen
  8. Dank je wel, Tiny. De reacties die ik krijg zijn hartverwarmend zowel in dit weblog als via de mail of persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen