zaterdag 5 mei 2012

Mijn werkplek!



Vanmiddag ben ik nog even naar school geweest om een vaas met tulpen op mijn bureau te zetten.
Dit is de plek waar ik dagelijks vanaf 7.45 uur met mijn werk zal beginnen. En rond 18.00 uur zal ik daar ook weer de computer afsluiten. Voor de komende week staat mijn agenda goed vol: RT geven, op bezoek in een kleutergroep, consultatie, overleg sportdag, overleg met directeur. Ik ben benieuwd hoe ik volgende week op deze tijd zal terugkijken op de voorbije week. Ik hoop dat het een week zal worden vol met positieve ervaringen.


10 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooi ruim kantoor! Geniet ervan de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg mooi uit Anita .ik hoop dat het een fijne werkplek voor je mag worden .liefs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie, Anja. Ik ben er ook heel blij mee.

      Verwijderen
  3. Heel mooi! Veel succes met de nieuwe uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je reactie, Tiny. Ik vind het zelf ook mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi werkplekje!
    Wij wensen jouw heel veel succes met de nieuwe uitdaging!
    Wij zijn zo blij voor jouw,juf Anita!
    GOEIE BEGIN MET JOUW NIEUWE TAAK!
    Groetjes,
    Evi & Giannis Tottas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou jij hebt een mooi kantoor Anita...als ik dat vergelijk met het "hok" van onze IBer.......
    Fijn dat je een goede werkweek hebt gehad!
    Succes, ook met je studie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie, Wies. Ja, ik heb inderdaad een heel mooi kantoor.

      Een fijn weekend!

      Verwijderen