woensdag 16 mei 2012

Veel gesprekken

Als ik terugkijk op de afgelopen drie dagen dan valt me vooral op dat ik veel gesprekken heb gevoerd: gesprekken met ouders, gesprekken met leerlingen, gesprekken met collega's, gesprekken met de directeur.
Daarnaast gaan er ook heel wat mails de deur uit: mails naar collega's, mails naar ouders, mails naar onderwijsbegeleiders, mails m.b.t. het bestellen van nieuwe materialen.
Ook ben ik al bezig met het voorbereiden van het bezoek van de inspecteur.

Morgen wil ik een groot deel van de dag besteden aan mijn studie. Jullie weten het........het einde komt in zicht!!!
Vrijdag wil ik nog de laatste hand leggen aan het voorbereiden van de sportdag: boek voor de hulpouders kopiƫren en materialen verzamelen.
Zaterdag en zondag wil ik tijd besteden aan een OPP, een HGPD en gesprekken voor de nieuwe week voorbereiden.
En de avonden.........neem ik vrij: genieten van een boek of zomaar wat tv kijken.

Een fijn weekend iedereen!

6 opmerkingen:

  1. Goed bezig Anita en idd de acpvonden zeker vrij houden voor lezen of andere ontspanning :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Anja. Nu fijn van een lang weekend genieten. Ik zie jullie nog wel.

      Verwijderen
  2. EEN FIJN EN LANG WEEKEND GENIETEN,Juf Anita!!!!!!!!!!!!!!

    GROETJES

    ArIs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Aris. Voor jullie allemaal een fijn weekend!!!

      Groetjes,
      (juf) Anita

      Verwijderen
  3. Geniet van de dagen Anita. Idd, lekker de avonden vrij en wie weet ook wel stukjes van de dag. Vandaag was het mooi weer.

    Begreep ik het nou goed van Sylvie, ben je bij de overblijf betrokken?

    Groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Afgelopen dinsdag heb ik bij het overblijven geholpen. Er waren te weinig overblijfkrachten.
      Vandaag heerlijk genoten van het mooie weer. Ook als je bezig bent, is het fijn als de zon schijnt. Het ziet er dan allemaal zo vrolijk uit als je naar buiten kijkt.
      Fijn weekend, Astrid.

      Groetjes,
      Anita

      Verwijderen