vrijdag 25 mei 2012

Sportdag!

Wat een fantastische sportdag! Wat hebben we er allemaal van genoten: kinderen, hulpouders en leerkrachten. De sfeer was geweldig en het weer was prima. Ikzelf heb er ook enorm van genoten omdat ik me weer eens heerlijk kon uitleven als juf. Ik was deze ochtend de dansjuf. Aan de kinderen van de groepen 1, 2 en 3 heb ik de dans "Ze kunnen zeggen wat ze willen maar de olifant...." aangeleerd. Heerlijk om even geen ib-er te zijn maar weer een echte juf.






's Middags ging het programma verder voor de groepen 5, 6, 7 en 8. Voor deze groepen stond 's middags een voetbaltoernooi op het programma. Ik was de coach van een meisjesteam. We zijn derde geworden.

Ik wens iedereen een heel fijn pinksterweekend toe. Dinsdag ga ik weer aan de slag als ib-er, ook weer met plezier. Al was het wel heel erg fijn om vandaag weer een keertje gewoon juf te zijn.

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen hoe gezellig het was en dat je je weer als juf mocht en kon uitleven .
    De juf blijft toch altijd in je hoor ook al doe je nu ib werk en nu geniet je er weer extra van .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan aan de foto's zien dat de kinderen er ook echt van genoten hebben! Ik wens je ook een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie, Tiny. Ik wens jou ook een heel fijn weekend toe.

      Verwijderen
  3. De kinderen hebben echt genoten van en hulpouders ook!Het was een fantastische sportdag en met het prachtige weer!
    Anita,wij wensen jouw een heel fijn weekend toe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie, Evi. Wat fijn dat iedereen zo genoten heeft.
      Ik wens jullie een heel fijn weekend toe.

      Verwijderen