maandag 13 augustus 2012

Maandag 13 augustus: eerste schooldag!

Alle juffen en mijnheren waren al heel vroeg op school. Ook juffen en mijnheren vinden zo'n eerste schooldag spannend. Om 8.30 uur gingen we allemaal naar buiten voor de ontvangst van de kinderen.
Sanne en Iris van Krimpen lieten hun mooie tassen zien. Gekocht in Italië!!!
 Hun broer Rick had een heel mooie nieuwe broek. Niet gekocht in Italië maar daar wel gemaakt!!!
Chloe en Brady hadden veel zin om naar groep 4 te gaan.


Ik ben nu oudste, vertelde Floris-Jan mij vol trots.

En ook de dames van groep 5 waren er klaar voor. Hebben jullie er zin in??? Ja, nee, ja, nee!!! Het is toch allemaal wel spannend!


Zelf heb ik vandaag veel computerwerk gedaan. Ik heb o.a. een planning gemaakt voor de RT waar ik volgende week mee start. Veel gesprekken gehad met mijn collega's. Iedereen zat vol over de nieuwe rekenmethode waarmee we vandaag gestart zijn. Ervaringen uitwisselen, elkaar helpen, dat is belangrijk.

We kunnen met z'n allen terugkijken op een goede start van het schooljaar. Op naar dag twee!!!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk begin van het nieuwe schooljaar!
    Heel veel succes allemaal, vanuit Portugal leven wij en kijken we regelmatig mee met jullie avonturen!

    Groetjes,
    Jeroen, Maik, Sam en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve familie,
      dank je wel voor de reactie in het weblog. Wat leuk dat jullie ons blijven volgen. Ik blijf jullie volgen op twitter hoor. Geniet nog een paar weken van een fijne vakantie.
      Groetjes,
      Anita

      Verwijderen
  2. Het was een fijne eerste dag, in ieder geval voor Lisanne, die was helemaal hyper dat ze in groep 3 zit nu.

    Fijn schooljaar gewenst Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn dat Lisanne zo geniet in groep 3!
      Ik hoop dat het voor iedereen een heel fijn schooljaar gaat worden.

      Groetjes,
      Anita

      Verwijderen