woensdag 22 augustus 2012

Yurls

Wat leuk!!! 40000 Bezoekers voor mijn yurls jufanita Het werken aan mijn yurls is voor mij een hobby net zoals het schrijven in dit blog. Ik vind het fijn om mijn yurls in de praktijk te gebruiken. Steeds meer ouders gaan er gebruik van maken. Dat is leuk om te horen. En zelfs in Portugal wordt mijn yurls gebruikt. De familie Diepstraten is verhuisd naar Portugal en daar maken ze gebruik van mijn yurls. Ik vond het zo leuk toen ik dit vanmiddag hoorde. Ik heb dit jaar veel nieuwe collega's gekregen. Zij zijn nog niet echt bekend met mijn yurls. Ik ga ze nu een mailtje sturen met de link en met het berichtje dat ik 40000 bezoekers heb. Misschien beginnen ze ook wel met een yurls want echt een yurls is heel handig voor het dagelijkse onderwijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten