zaterdag 4 augustus 2012

Marianne Busser & Ron Schröder

Het aftellen is begonnen! Over acht weken, op 29 september, vieren Marianne Busser en Ron Schröder hun 25-jarig voorleesjubileum. Het feest wordt gevierd in theater De Fransche School in Culemborg. Voor hun feest hebben ze vele juffen en meesters uitgenodigd. Ik ga er zelf ook naartoe en heb er nu al heel veel zin in.

Marianne en Ron hebben al meer dan 300 boeken geschreven en al ruim 1000 kinderliedjes. Veel informatie over Marianne en Ron is te vinden op hun website
Ook op mijn yurls heb ik aandacht besteed aan het jubileum van Marianne en Ron yurls

Marianne en Ron hebben veel geschreven voor kinderen. Maar ook juffen en meesters, papa's en mama's, oma's en opa's genieten van hun prachtige boeken. Noem maar een onderwerp en Marianne en Ron hebben erover geschreven: groep 3, dierentuin, zwemles, Kerstmis, Sinterklaas, geboorte en zo kan ik nog een tijd doorgaan.

Marianne en Ron hebben een fantastische prestatie geleverd. Het duurt nog acht weken maar toch nu alvast: GEFELICITEERD! Marianne en Ron, ik hoop dat jullie genieten van de voorbereidingen en dan op 29 september van een geweldig feest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten